3 Ağustos 2012 Cuma

Bu Adamda Neler Var ?

          Evet amatörce bu işle uğraşırken ortaya kayda değer bir şeyler koymak için bazı ekipmanları öyle yada böyle edinmek gerekiyor...Uzun zaman harcıyor ve araştırmalar yapıyorsunuz.Hele birde benim gibi küçük bir yerde yaşıyorsanız ve kısıtlı bütçe ile bir şeyler yapmaya çalışıyorsanız işiniz çok zor.O zaman başlayalım :)

          2008 Deluxe Stratocaster'ım...Çok sevdiğim dostum Sümer vesilesiyle Amerika'dan dönüşü sırasında satın aldığım bir gitar.Two color sunburst diye geçer.Fender'in SCN manyetikeleri var üzerinde.Kimisi çok sever kimisi de tam tersi yerden yere vurur.Bana sorarsanız oldukça memnunum manyetiklerimden.Sap V neck maple.Ben açıkçası C shape'den daha çok sevdim diye uzar gider.....


          Gelelim benim ilk göz ağrıma :) Gençlik merakı ile gitara başlanır.Kendi çabalarımla babamın öğretmen okulundan kalan gitarı ile akorları falan öğrenmiştim.Ailem baktı ki bu iş ciddi, canım annem emekli olunca bana doğum günü hediyesi SB Dreams les paulumü :) Pro Drive 15 watt amfimi veeee Zoom 505II processörümü almıştı.Ondan sonra daha bir müzik içinde oldum...

          Ve içlerinde en değerli olanında geldik :) Canım karımın doğum günü hediyesi...Uzun süreli akustik gitar sızlanmalarımın arasında karımın doğum günümde bana hediye olarak akustik gitar alacak olması benim için inanılmaz mutluluk verici bir durumdu.Çin malı Fender CD-60 NT modeli.Benim için güzelliği, üzerinde Fishman Pre-amp bulunması.Mikserde ve akustik amfide güzel tonlar alıyorsunuz...
           İşteee benim için bir efsane olan amfi :) Diyeceksiniz ki daha ne amfiler var.Doğrudur ama bu amfi benim için bambaşka bir yere sahip.Fender Blues Junior.Özelliklerini ayrıntılamaya gerek yok.60.yıl serisinden bir amfi.Ne farkı var derseniz açıkçası bende bilmiyorum :) Watt killer ile kullanıyorum bu canavarı...

          Gelelim canım analoglarıma :) Sağdan sola Cry Baby GCB95 - TC Electronic Polytune Tuner - Marshall ED1 Compressor - İsp Decimator Noise Gate - VOX Bulldog Distortion - İbanez TS9 Over Drive - Boss CE5 Chorus - TC Electronic Nova Repeater - MXR 10 Band EQ.... Ve bunlara güç sağlayan altta gizli  T-Rex Fuel Tank Chameleon..Setupımın boardı kendi yapımım.Plexiglass malzemeden imal ettim.Başka bir yazımda da ayrıntılarını yazarım.

          Bu analogun yanında bu aletin ne işi var demeyin.Boss ME25 Processor.Kalıbından büyük işler beceriyor kendisi.Dahili ses kartının olaması, usb üzerinden kayıt programlarına bağlanabilmeniz ayrı bir güzellik.Gürültü yapamadığınız zamanlarda kurtarıcınız oluyor ve gerçekten beklemediğiniz tonlar alabiliyorsunuz :)

          Videolarımı kaydettiğim evimizin bir odası.Uzun zaman planladığım ama gerçekleştiremediğim bir çalışmaydı.30 Haziran 2012 de evlenince evde yaptığım ilk iş video kayıtları için bir ortam hazırlamaktı.Gitarpedal.ner üzerinden tanıştığım sevgili arkadaşım Barış Yazganç'ın bilgi paylaşımları ve birlikte yaptığımız çalışmaların vermiş olduğu gazla önce green screen olayını biraz araştırdım.Düşük bütçe ile bunu evde kendim oluşturdum.Tabi sadece bununla kalmıyor.Çektiğiniz videoları işlemek için birde video programı öğrenmek gerekiyor.Bu noktada yine Barış arkadaşıma ekşiyerek onun yardımlarıyla Adobe After Effect programını işimi görecek kadar öğrendim..Artık bir şeyler çıkıyor ortaya. Zaman içerisinde bu çalışmaları da ayrıntıları ile sizinle paylaşacağım.


          Genel bir görüntü :)


          Ve video kayıtlarımı fotoğraflamalarımı yaptığım Nikon D90...


          İşte böyle.Ben kendimce yuvarlanıyorum derya deniz olan müziğin içinde.Küçükte olsa,amatörce de olsa bir şeyler ortaya koymayı başarıyorum sanırım.Zaman içerisinde sizlerle bunları da paylaşacağım..Takipte kalın görüşmek dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder